Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 20:48 - Алекс: Ще дам всичко от себе си Левски да стане шампион
Автор: andreew Категория: Спорт   
Прочетен: 553 Коментари: 0 Гласове:
1



Мениджърът на Левски Георги Иванов представи днес новите попълнения в тима Александър Александров и Мирослав Антонов. Александров подписа договор със "сините" за година и половина и ще играе с номер 7, а Антонов парафира за две години и половина и ще се подвизава с номер 19, съобщи официалният сайт на "сините".

"Радостен съм, че се завръщам в Левски след точно 10 години. Винаги съм бил от Левски и не съм го крил. На този клуб дължа всичко това, което съм в момента. Подписах договор за година и половина. Благодарен съм на Георги Иванов за доверието, което ми оказва. Въпреки че не съм играл през есента няма проблем да вляза форма, все пак предстои предсезонна подготовка и ще наваксам. На феновете на Левски мога да кажа да очакват силен Левски през пролетта. Ще дам всичко от себе си да станем шампиони. Смятам, че целта е постижима, независимо, че изоставаме на 9 точки. Тази разлика може да бъде стопена", коментира Сашо Александров.

"Щастлив съм, че вече съм футболист на Левски. Малко бях притеснен, но всичко мина нормално на днешната първа тренировка. Запознах се с всички момчета, приеха ме нормално в отбора. Надявам се да оправдая доверието, което ми се оказва. От малък симпатизирам на Левски и се чувствам супер, след като вече съм футболист на тима. Не се страхувам от конкуренцията, надявам се и на късмет в новия ми отбор", заяви от своя страна Мирослав Антонов.


Тагове:   шампион,   ДАМ,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: andreew
Категория: Спорт
Прочетен: 16810
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930